1. Balooloo, my lammie, balooloo, my dear,
Now balooloo lammie, ain minnie is here.
What ails my wee bairnie, what ails it this night?
What ails my wee bairnie, is bairnie no’ right?
2. Balooloo, my lammie, balooloo, my dear,
Does wee lammie ken that its daddie’s no’ here?
Ye’re rockin’ fu’* sweetly on mammie’s warm knee,
But daddie’s a-rockin’ upon the sout’ sea.
3. Now hush-a-ba, lammie, now hush-a my dear;
Now hush-a-ba, lammie, ain minnie is here.
The wild wind is ravin, and mammie’s heart’s sair,
The wild wind is ravin’ and ye dinna care.
4. Sing baloo my lammie, sing baloo, my dear.
Sing baloo, my lammie, ain minnie is here.
My wee bairnie’s dozin, it’s dozin’ now fine,
And oh, may its wakin’ be blyther than mine.
*could substitute with “so”
- more Scottish folk songs
- more lullabies
- more songs in 3
- more good songs for chorus
- more minor / modal songs
- more songs with Orff arrangements
- more songs with chords I V
The following content is available below to Plus Members:
- PDF includes:
- Song with chords
- Lesson ideas
- Orff arrangement
- MIDI file