1. Balooloo, my lammie, balooloo, my dear,
Now balooloo lammie, ain minnie is here.
What ails my wee bairnie, what ails it this night?
What ails my wee bairnie, is bairnie no’ right?
2. Balooloo, my lammie, balooloo, my dear,
Does wee lammie ken that its daddie’s no’ here?
Ye’re rockin’ fu’* sweetly on mammie’s warm knee,
But daddie’s a-rockin’ upon the sout’ sea.
3. Now hush-a-ba, lammie, now hush-a my dear;
Now hush-a-ba, lammie, ain minnie is here.
The wild wind is ravin, and mammie’s heart’s sair,
The wild wind is ravin’ and ye dinna care.
4. Sing baloo my lammie, sing baloo, my dear.
Sing baloo, my lammie, ain minnie is here.
My wee bairnie’s dozin, it’s dozin’ now fine,
And oh, may its wakin’ be blyther than mine.
*could substitute with “so”
- more lullabies
- more Scottish folk songs
- more songs from the British Isles
- more songs in 3
- more good songs for chorus
- more minor / modal songs
- more songs with chords I V
- more songs with Orff arrangements
- beautiful recording
Song pdf with chords, lesson ideas, Orff arrangement & midi below